ابطحی، معصومه السادات
ارزیابی عملکرد سیستم های خبره در کتاب درسی دانشگاهی وب محور و تاثیر آن بر تسهیل عملکرد یادگیری [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 146-171]
اثنی عشری، انسیه
مروری ارزیابانه بر کاربرد هوش مصنوعی در آموزش عمومی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 84-119]
احمدی پارسا، کبری
تاثیر محتوایی الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس علوم تجربی پایه ی چهارم ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 86-105]
ادیب، یوسف
ارائه چارچوبی برای عناصر برنامه درسی مبتنی بر یادگیری مادالعمر با استفاده ظرفیت فضاهای مجازی [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 8-46]
ایرانمنش، علی
اثربخشی برنامه مداخله استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس ریاضی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 40-57]
اسعدزاده، پریناز
تحلیل پدیدارشناسانه تجارب زیسته معلمان از تدریس به کمک نقشه مفهومی [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 104-133]
اصلانیان راد، عرفان
مرور سیستماتیک کاربست وبکوئست در یادگیری زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 58-83]
اعتمادی زاده، هدایت الله
بررسی و امکان سنجی استقرار سیستم آموزش مجازی در مدارس متوسطه دوم شهر کرمانشاه [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 106-122]
اکرامی، محمود
رابطه سازنده گرایی و موفقیت در یادگیری برخط با متغیرهای میانجی تعهد دانشجویان،آمادگی و جو یادگیری برخط [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 60-81]
امانی، حسین
تأثیر بازی مبتنی بر تلفن همراه بر میزان یادگیری و انگیزه دانشآموزان در درس کار و فناوری [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 82-103]
انصاری مقدم، فریبا
بررسی میزان تأثیر استفاده از تکنیک استاپ موشن در بهبود کیفیت استدلال ورزی علمی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 10-38]
ب
بارخدا، سید جمال
تدوین الگویی در جهت شناخت شایستگیهای مدیران مدارس در عصر دیجیتال [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 36-84]
پ
پروین، احسان
بررسی و امکان سنجی استقرار سیستم آموزش مجازی در مدارس متوسطه دوم شهر کرمانشاه [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 106-122]
ت
ترابی، سید سعید
تاثیر روش انیمیشن داستانی بر انگیزش تحصیلی و یادگیری درس فارسی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 140-160]
تهرانیان، ابوالفضل
اثربخشی برنامه مداخله استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس ریاضی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 40-57]
ج
جامه بزرگ، زهرا
ترند تکنولوژی های نوین در یادگیری و تدریس، با تاکید بر چالش ها و سیاست های مورد نیاز در عصر پساکرونا [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 106-128]
جعفری، اصغر
رابطه سرزندگی تحصیلی و تجارب یادگیری با تفکر انتقادی دانشجویان در دوره کووید 19: نقش میانجی سرمایه روانشناختی [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 84-104]
جعفرخانی، فاطمه
تاثیر تکنیک تئاتر نمایشی بر سرزندگی تحصیلی، نشاط و رشد اجتماعی دانش آموزان ابتدائی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 120-139]
ح
حاتمی، جواد
بررسی میزان تأثیر استفاده از تکنیک استاپ موشن در بهبود کیفیت استدلال ورزی علمی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 10-38]
حیدری، زهرا
فراترکیب کاربردهای اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی در محیطهای آموزشی هوشمند [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 134-165]
حیدری، محمدرضا
تأثیر یادگیری تلفیقی بر حضور عاطفی دانش آموزان دوره ابتدایی در درس علوم [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 48-63]
خ
خادمی، سولماز
مروری ارزیابانه بر کاربرد هوش مصنوعی در آموزش عمومی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 84-119]
خادمیان وامرزانی، هانیه
تاثیر روش انیمیشن داستانی بر انگیزش تحصیلی و یادگیری درس فارسی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 140-160]
خورسندی طاسکوه، علی
ترند تکنولوژی های نوین در یادگیری و تدریس، با تاکید بر چالش ها و سیاست های مورد نیاز در عصر پساکرونا [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 106-128]
ر
رجایی، فرشته
تاثیر تکنیک تئاتر نمایشی بر سرزندگی تحصیلی، نشاط و رشد اجتماعی دانش آموزان ابتدائی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 120-139]
رضایی راد، مجتبی
تاثیر تکنیک تئاتر نمایشی بر سرزندگی تحصیلی، نشاط و رشد اجتماعی دانش آموزان ابتدائی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 120-139]
روشنیان رامین، محسن
مقایسه تاثیر آموزش به روش بازی غیر دیجیتال، بازی دیجیتال و روش سنتی بر یادگیری درس ریاضی دانشآموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 124-145]
ز
زارعی زوارکی، اسماعیل
تأثیر یادگیری تلفیقی بر حضور عاطفی دانش آموزان دوره ابتدایی در درس علوم [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 48-63]
زعیم زاده، سیدمهدی
رابطه سرزندگی تحصیلی و تجارب یادگیری با تفکر انتقادی دانشجویان در دوره کووید 19: نقش میانجی سرمایه روانشناختی [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 84-104]
زمانی، سعید
بررسی میزان و نوع استفاده دانشآموزان متوسطه از فضای مجازی: مورد مطالعه استان همدان [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 64-82]
زمانی، منیره
واکاوی رابطه فرهنگ سازمانی با یادگیری ضمنی دوران کرونا در نظام آموزش و پرورش (مطالعه موردی: معلمان مدارس ابتدایی) [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 130-146]
س
ساجدی فر، یوسف
ارائه چارچوبی برای عناصر برنامه درسی مبتنی بر یادگیری مادالعمر با استفاده ظرفیت فضاهای مجازی [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 8-46]
سامیر، حبیب
مقایسه تاثیر آموزش به روش بازی غیر دیجیتال، بازی دیجیتال و روش سنتی بر یادگیری درس ریاضی دانشآموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 124-145]
سبزی پور، امیر
تاثیر محتوایی الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس علوم تجربی پایه ی چهارم ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 86-105]
سپیدنامه، بهروز
بررسی میزان و نوع استفاده دانشآموزان متوسطه از فضای مجازی: مورد مطالعه استان همدان [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 64-82]
سراجی، فرهاد
بررسی میزان و نوع استفاده دانشآموزان متوسطه از فضای مجازی: مورد مطالعه استان همدان [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 64-82]
سرمدی، محمدرضا
رابطه سازنده گرایی و موفقیت در یادگیری برخط با متغیرهای میانجی تعهد دانشجویان،آمادگی و جو یادگیری برخط [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 60-81]
ش
شادی، صدیقه
مروری ارزیابانه بر کاربرد هوش مصنوعی در آموزش عمومی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 84-119]
شاهورانی سمنانی، احمد
اثربخشی برنامه مداخله استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس ریاضی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 40-57]
ص
صالحی، مهدی
تدوین الگویی در جهت شناخت شایستگیهای مدیران مدارس در عصر دیجیتال [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 36-84]
ض
ضابط، حسن
تحلیل پدیدارشناسانه تجارب زیسته معلمان از تدریس به کمک نقشه مفهومی [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 104-133]
ط
طالب، زهرا
فراترکیب کاربردهای اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی در محیطهای آموزشی هوشمند [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 134-165]
طالبی، بهنام
ارائه چارچوبی برای عناصر برنامه درسی مبتنی بر یادگیری مادالعمر با استفاده ظرفیت فضاهای مجازی [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 8-46]
طالبی، سوسن
تحلیلی بر مفهوم تفکر طراحی و ضرورت آن در آموزش [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 10-35]
طلایی، ابراهیم
بررسی میزان تأثیر استفاده از تکنیک استاپ موشن در بهبود کیفیت استدلال ورزی علمی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 10-38]
ظ
ظهریبان حصاری، علیرضا
رابطه سازنده گرایی و موفقیت در یادگیری برخط با متغیرهای میانجی تعهد دانشجویان،آمادگی و جو یادگیری برخط [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 60-81]
ع
عباس پور، عباس
بررسی رابطه رهبری اصیل و تعهد سازمانی با متغیر میانجی رضایت شغلی [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 12-29]
عجم، علی اکبر
تحلیل پدیدارشناسانه تجارب زیسته معلمان از تدریس به کمک نقشه مفهومی [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 104-133]
عسگری، امیر
ترند تکنولوژی های نوین در یادگیری و تدریس، با تاکید بر چالش ها و سیاست های مورد نیاز در عصر پساکرونا [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 106-128]
عسگری مطیع، علی اکبر
بررسی میزان و نوع استفاده دانشآموزان متوسطه از فضای مجازی: مورد مطالعه استان همدان [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 64-82]
ف
فاضلی، حسن
بررسی و امکان سنجی استقرار سیستم آموزش مجازی در مدارس متوسطه دوم شهر کرمانشاه [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 106-122]
فرخی، نور علی
بررسی رابطه رهبری اصیل و تعهد سازمانی با متغیر میانجی رضایت شغلی [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 12-29]
فرخ نیا، محمدرضا
بررسی میزان تأثیر استفاده از تکنیک استاپ موشن در بهبود کیفیت استدلال ورزی علمی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 10-38]
فردانش، هاشم
تأثیر بازی مبتنی بر تلفن همراه بر میزان یادگیری و انگیزه دانشآموزان در درس کار و فناوری [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 82-103]
فردانش، هاشم
تحلیلی بر مفهوم تفکر طراحی و ضرورت آن در آموزش [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 10-35]
ق
قادری، مصطفی
مرور سیستماتیک کاربست وبکوئست در یادگیری زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 58-83]
قادریان، گلاویژ
تاثیر محتوایی الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس علوم تجربی پایه ی چهارم ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 86-105]
قلخانی، معصومه
بررسی میزان تأثیر استفاده از تکنیک استاپ موشن در بهبود کیفیت استدلال ورزی علمی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 10-38]
ک
کوثری، مجید
مروری ارزیابانه بر کاربرد هوش مصنوعی در آموزش عمومی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 84-119]
گ
گلزاری، زینب
فراترکیب کاربردهای اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی در محیطهای آموزشی هوشمند [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 134-165]
گوهری اصل، احمد
اثربخشی برنامه مداخله استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس ریاضی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 40-57]
م
مبارکی کلیانی، یاشار
بررسی رابطه رهبری اصیل و تعهد سازمانی با متغیر میانجی رضایت شغلی [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 12-29]
محمدی، مهدی
مروری ارزیابانه بر کاربرد هوش مصنوعی در آموزش عمومی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 84-119]
محمدحسنی، نسرین
تاثیر روش انیمیشن داستانی بر انگیزش تحصیلی و یادگیری درس فارسی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 140-160]
مرادی، آرا
تدوین الگویی در جهت شناخت شایستگیهای مدیران مدارس در عصر دیجیتال [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 36-84]
مرادی، رحیم
واکاوی رابطه فرهنگ سازمانی با یادگیری ضمنی دوران کرونا در نظام آموزش و پرورش (مطالعه موردی: معلمان مدارس ابتدایی) [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 130-146]